بررسی حسابداری مدیریت استراتژیك و حس سازی در شركت چند ملیتی

۷شهریور - توسط adminProj2 - 0 - در پروژه ها و فایل های دسته‌بندی نشده
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

بررسی حسابداری مدیریت استراتژیك و حس سازی در شركت چند ملیتی دسته: عمومی و آزاد
بازدید: ۱ بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۴۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۰

بررسی حسابداری مدیریت استراتژیك و حس سازی در شركت چند ملیتی




قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان


خرید


بررسی حسابداری مدیریت استراتژیك و حس سازی در شركت چند ملیتی



فرمت فایل:   ورد – Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: ۵۰  




 چكیده : این مقاله ، حسابداری مدیریت استراتژیك را در شركت بزرگ چندملیتی در آلمان را بررسی می‌كند ، بیشتر تحقیق قبل در زمینه SMA و به پایه بكار روی فنون حسابداری بستگی دارد . این مقاله بیشتر با چگونگی درك SMA و بكار رفتن آن سروكار دارد یافته‌های اساسی تحقیق وابسته به پدیده اصلی حس سازی است این مقاله منظور از حس سازی و چگونگی بكارگیری مدیریت حسابداری به كمك ، فرآیند را در بر دارد تئوری پایدار حسابداری مدیریت استراتژیك و حس سازی توسعه می یابد ، حس سازی یك فرآیند اجتماعی اساسی است كه حول تلاشهای عوامل سازمانی بر درك وضعیت‌های گذشته ،‌حال و آینده ،‌تاكید دارند .حسابداران مدیریت بطور خودآگاه و ناخودآگاه فعالیت‌های حس سازی را از طریق استراتژیهای ساختار سازی و هماهنگ سازی پیوند می دهند بطوریكه مفهوم سازی و تشكیل و تراز در بردارد حس سازی در مقوله بیرونی و درونی صورت می گیرد .

 شرایط مداخله كننده كه بر فعالیت‌های حس سازی تاثیر دارند مجموعه‌هایی از اطلاعات ، شناخت حرفه‌ای و احساسی بازی هستند . دو مجموعه از نتایج حس سازی كشف شدند ؛ نتایج ایجاد و استراتژی و نتایج مدیریت حسابداری ، تمام این پدیده‌ها و عناصر بهم مرتبط در این مقاله بررسی تئوری رسمیSMA با بررسی تئوری پایدار درارتباط با چارچوب‌های جامع‌تر پیشنهاد شدند .

مقدمه

 این مقاله،حسابداری مدیریت استراتژیك در مجموعه‌ی سازمانی را بررسی می كند . تحریك آن ، یك درك عمیق حسابداری مدیریت استراتژیك بصورت فعال دارد و اداركی  سازمان می باشد .

هدف این مقاله منسوب به درك ضروری‌ ، تدارك دیدگاههایی از شركت چند ملیتی در آلمان است . SMA بطور جامع با كاربرد سیستم مدیریت حسابداری در حمایت از تصمیم‌گیری استراتژیك تعریف می‌شود .

 ماندگاری شركتها در بازار های جهانی رقابتی امروزی بعضاً به كاربرد مدیریت حسابداری بستگی دارد كه به ارزیابی موفق وضعیت های استراتژیك می‌انجامد . SMA می تواند این نقش را مهیا كند .

 هدف تحقیق بررسی فنون SMA بصورت خاص نیست بلكه به دنبال درك محتوای مدیریت حسابداری از مجریان سازمانی است . اسكاپن و برویوچ گفتند كه مقالات منتشره در ۱۰ سال قبل در زمینه تحقیق مدیریت حسابداری نشان می‌دهد كه پچیدگیهای مدیریت در اصل روشهای تصمیم‌گیری سازمانی را در بیشتر متون در بر دارد آنها گفتند كه بیشتر انتشارات بدنبال درك مجموعه سازمانی مدیریت حسابداری هستند و در انجام این كار ، این مطالعات ماهیت مدیریت حسابداری رادر بر نگرفته و نقش آن را برای بحث در بر ندارند . این تحقیق به دنبال مقوله خاصی با بررسی‌ پیچیدگی‌های مدیریت حسابداری استراتژیك در مجموعه‌ سازمانی است .

 بیشتر تحقیق قبلی در SMA بر این متمركز بود كه كدام فنون حسابداری در چه شرایطی بكار می‌روند، این مقاله بیشتر با درك SMA و استفاده از آن مربوط است . نقش اصلی این تحقیق درك آن از دیدگاه شركت كنندگان و روشی است كه در آن حسابداری بر ایجاد تصمیمات استراتژیك كامل ودر نهایت برای فنون مهم بكار می‌رود . پیداست كه برای رسیدن به این حس سازی ، مجموعه متنوع از اطلاعات حسابداری با توجه به متن تصمیم بكار می‌روند این پیشنهاد می‌كند كه تمركز بر یك یا دو فنون خاص حسابداری به كمك در تصمیم‌گیری میتواند اطلاعات مرتبط را كاهش و به تصمیم‌گیری كم اثری بیانجامند . ترجیحاً حسابداران باید حتی الامكان اطلاعات جامعی را مهیا كنند . بعلاوه امید است كه درك مفیدتر حسابداری از چگونگی بكار رفتن اطلاعات و رقابت استراتژیك ، به سیستم‌های مفیدتر اجازه توسعه بدهد این مقاله با كشف محتوا و حس سازی و كمك به فرایند به كشف دلایل می‌پردازد .

 این مقاله با تشریح بحث قبل در باب SMA و حس سازی سازمانی شروع می شود . در حفظ روش شناسی تئوری ، این بحث ارائه سابقه ای بر تحقیق فراتر از توسعه تئوری خاصی می‌پردازد . بررسی مختصر روش شناسی تئوری،‌روشهای بكار رفته و جزئیات تحقیق بعداً مهیا می‌شوند بخش اصلی این مقاله ، معرفی خود تئوری است این با استفاده از نسخه ساده شده استراتژی و مدل الگوی كابین است (۱۹۹۸)تئوری بنیادین در ارتباط با بحث تئوریك در این بخش بررسی می‌شود . این مقاله با بررسی نقش‌های اصلی تحقیق و نتایج احتمال SMA برای تحقیق آتی نتیجه گیری می‌كند .


 2- بحث قبلی

 1-2 مدیریت حسابداری استراتژیك

 سالهای اخیر در جامعه دانشگاهی به SMA توجه بیشتری می‌شد این علاقه با تاكید ابتدایی بر تحقیق هنجاری شروع شد كه بدنبال تحقیق جامع‌تر بود .

عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیك سرمایه گذاری استراتژیك و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیك بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و كارت نشان متوازن بودند .

 هر چند این اثر هنجاری به SMA منصوب است اما از باز خورد جدی رنج می‌برد كه در آن از چیزی كه بواقع در سازمان روی دهد ،‌نامربوط است .



قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان


خرید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *