پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی

۱۶خرداد - توسط adminProj2 - 0 - در پروژه ها و فایل های دسته‌بندی نشده
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی دسته: طرح های توجیهی
بازدید: ۲۳ بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۹

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در ۵۹ صفحه ورد قابل ویرایش




قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان


خرید


پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی




معرفی طرح


۱-۲-مشخصات محصول







۱-۱-۲- نام و کاربرد محصول:


ایجاد و راه اندازی شرکت خدماتی حسابداری و حسابرسی برای انجام کلیه فعالیت های حسابداری و حسابرسی در کلیه مقاطع  









۲-۱-۲-مشخصات فنی محصول


انجام فعالیت های حسابداری و حسابرسی









۳-۱-۲-معرفی روشهای انجام فعالیت  


حسابداری دولتی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری شرکتی و …




– تعیین ظرفیت


۲-۳-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی

























































ردیف


نام ماده اولیه/ قطعات خریدنی


مشخصات فنی


مورد مصرف در محصول


میزان مصرف


در محصول


مصرف سالیانه


منبع تامین


مقدار


واحد


داخلی


خارجی


۱


نیاز های نرم افزاری



 –


جهت حسابداری



۶



*



۲


نیاز های سخت افزاری



جهت حسابداری



۳



*



۳


دفاتر ثبت



جهت ثبت و بایگانی اثناد



۳



*



۴


لوازم و امکانات دفتری



جهت فراهم نمودن دفتر شرکت



۶



*





۴-معرفی دستگاه ها و تجهیزات انجام فعالیت























































ردیف


نام ماشین آلات/


تجهیزات تولید یا انجام فعالیت


مشخصات فنی


تعداد


منبع تامین


داخلی


خارجی


۱


حسابداری تملک دارایی های سرمایه ای


وزارت جهاد کشاورزی



*



۲


              حسابداری


وزارت جهاد کشاورزی



*



۳


اعتبارات


وزارت جهاد کشاورزی



*



۴


انبارداری


وزارت جهاد کشاورزی



*



۵


حقوق و دستمزد


وزارت جهاد کشاورزی



*



۶


اموال


وزارت جهاد کشاورزی



*





۲-۵-معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی























































ردیف


عنوان تاسیسات


به مقدار مصرف


مقدار مصرف


محوطه


کارگاه


اداری


بنزین


گازوییل


۱


برق



*


*




۲


آب



*





۳


گاز



*


*




۴


تلفن




*




۵


سوخت گرمایش



*


*





– شرح فرایند و اطلاعات فنی مورد نیاز


شرح فعالیت های شرکت  :


۱ فعالیت های حسابداری دولتی


 – حسابداری تملک دارایی های سرمایه ای


– حسابداری مالی


– اعتبارات


– انبار داری


– اموال


– حقوق و دستمزد


و …



۲ فعالیت های حسابداری شرکتی


حسابداری شرکتی – حسابداری صنعتی  – انبارداری – انبارگردانی  و …



۳ حسابرسی


حسابرسی دولتی


حسابرسی شرکتی


و …



برخی از اطلاعات فنی مورد نیاز :


یكی از مباحث اصلی و مطرح بخشهای اداری ـ حسابداری و مالی و خدماتی اكثر موسسات ، سازمانها و شركتها در روزهای پایان سال شلوغی و جنب و جوش است كه برای انجام كارهای باقیمانده و ناتمام صورت می گیرد .


انگار كه مسابقه ای در پیش است از كاركرد كارمند ساده گرفته تا مدیران و سرپرستان رده بالای در سازمان جهت رسیدن به نقطه پایان در تلاش هستند .


به راستی چرا اینگونه است ؟ و چه عواملی سبب این می شود كه نتوانیم كارهایمان را در طی سال انجام دهیم ؟ عوامل فرهنگی موثرند یا عوامل اقتصادی ؟


آیا قوانین موجود كشور دارای اشكال و نقص هستند و یا عوامل محیطی و اجتماعی درون سازمانها؟


آیا از فن آوری سیستمهای اطلاعات مدیریت ( ) نتوانسته ایم بدرستی بهره‌ای ببریم ؟


آیا كاركنان سازمانها به موقع وظایف محوله را انجام نمی دهند ؟


و آیا مدیران از ابزارهای كنترلی مدیریتی خود به نحو مطلوب استفاده نمی كنند ؟


اینها سئوالات مطرحی هستند كه می توان با حل آنها گره بسیاری از مشكلات موجود سازمانها و شركتها باز شده و بدرستی از زمان بعنوان یك منبع محدود استفاده نمود .


بحثها و نظرات مختلفی در خصوص روزهای پایان سال با انبوه زیاد كارهای ناتمام مطرح است . عدهای از صاحبنظران بر این باورند كه مدیران ما با توجه به عوامل فرهنگی و محیطی دارای ساختار مناسبی از لحاظ تركیب زمان و شرایط آن و استفاده بهینه از وقت نمی باشند .


در این گزارش یه مسایلی در خصوص ریشه های بنیادی این مساله می پردازم و امیدوارم كه بتوانم نگاه تازه ای در رفتار و كردار اجتماعی در مورد استفاده صحیح از وقت داشته باشم .


در این گزارش به عواملی از قبیل :


مهارتهای فردی و سازمانی


نقش عوامل فرهنگی و اقتصادی


عوامل درون سازمانها و برون سازمانی ،


وظایف كاركنان و نقص سیستمهای اطلاعاتی


وظایف مدیران و استفاده از ابزارهای مدیریتی


می پردازیم .


امروزه متخصصان و دست اندر كاران بحث جدیدی را تحت عنوان مدیریت اثر بخش مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند و بطوریكه در عصر حاضر كارایی و بهره‌وری والاترین هدف و ارزشمندترین مقصد كلیه مدیران است . مهارت اعمال مدیریت زمان به دو مقوله كلی مهارت فردی و مهارت سازمانی قابل طرح و تقسیم بندی است از بعد مهارت سازمانی كه به شش قسمت تقسیم میشود مدیریت ارتباطات  ـ مدیریت جلسات )– برنامه ریزی عملیاتی – تفویض اختیار –هدف گزاری ـ اولویت  بندی اهداف و برنامه ها و فعالیتها ـ)و رابطه آن با مهارت فردی كه آن هم با نقش وبژگیهای فرذی در موفقیت سازمانی در ارتباط است مورد بحث قرار می گیرد .




قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان


خرید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *